22. februar 2013

FRUGTPOSER

Influenzaen har ramt mig. Har det ikke ret godt. Nu på 10. dagen. Men det er der jo ikke noget særligt i. Hele byen har været er eller ramt. De 2 yngste har også været nede en tur, men det tager åbenbart gevaldigt hårdere på de voksne.
Heldigvis ligger min chef også underdrejet, hvilket giver ham en god forståelse for hvorfor jeg stadig ligger og pyldrer herhjemme.
En gang i mellem får man dog lidt optur. Men det er begrænset. Jeg har længe haft et projekt igang der hedder "sy 8 frugtposer til salg". De har ligget klippet og klart længe og nu har jeg endlig fået syet dem færdige, taget billeder og lagt dem på Amio. Ved lejlighed må jeg se at få energi til at opdatere hjemmesiden også...

1 kommentar:

  1. Fine frugtposer.
    Og god bedring - den influenza slår godt nok hårdt i år...

    SvarSlet