5. februar 2013

Dåbssæt, antager jeg.

Jeg er lidt ramt for tiden. Af hvad ved jeg ikke, men mit hoved gør meget tit ondt, tiden rækker ikke og lysten til krealand er forsvundet. Det er i store træk grunden til mit fravær på både min egen og andres blogge. Håber snart jeg får lysten og overskudet igen til at dele krearier med alle igen.

Jeg er pt ved at sy fastelavnsdragter. Det går strygende.... Næsten. Er lidt under tidspres. De skal jo bruge det på fredag allerede og det er jo dragter til 3 unger der skal flikkes sammen. Der skal nok komme billeder.
Derudover har jeg puslet en del med pudebestillinger, er ved at lave en stak nye frugtposer med nye stoffer og har også nogle småpigetasker på beding.

Denne pude og en tilsvarende frugtpose er sendt ud i verden for et par uger siden.
 
-og et sæt søskende har lige fået disse 3 puder tilsendt.



Håber der er glæde i Bjerringbro :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar