3. juni 2012

På stoffer igen....

Jeg kom jo bare lige til det, ved du.... at gå forbi Hawthorne og trykke lidt i kurven. Der gik ikke en uge førend disse smukke stoffer lå i min postkasse. Hm, det er vist på hovedet, men jeg kan sige jer det er lækre sager.
 Og min bror kom hjem fra USA med disse lækkerier fra en webshop der ikke ville sende til DK. Så må man jo vente tålmodigt. Har med længsel set frem til Hello Kitty stoffet som jeg havde søgt med lys og lygte. Rasmus glæder sig til at få puder med havliv-print og jeg er glad for at få de blå ugler (som ikke er blå) på mit lager igen.
Så gælder det bare om at få tid til at sy lidt igen. Der sker lidt, men jeg har stadig bøvl med teknikken, hvilket forklarer indlægs-frekvensen her på bloggen.

2 kommentarer:

  1. hawthorne kender jeg slet ikke. Den bliver jeg nok lige nødt til at kigge nærmere på.
    Wauw nogle lækre stoffer. Du er altså dybt afhængig, men det ved du jo. It takes one to know one :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå at du kom til at trykke på "køb" knappen. Lutter lækre ting...

    Kh Mette

    SvarSlet