14. maj 2012

Hurra og puder

Hurra, jeg kan blogge fra min egen comp igen... Det gør da livet lidt nemmere. Jeg elsker mit nye legetøj, Ipad'en, men jeg synes ikke den er fed at sidde og skrive lange afhandlinger på. Især fordi stavekontrollen har helt sit eget liv. Men her har I mig igen, tror jeg. Når jeg ellers kan løsrive mig fra Wordfeud m.v.
I er nu ikke gået glip af det helt store. De få ting jeg har fået produceret de sidste par måneder er trods alt nået herind omend uden lange fortællinger.
Men ting er jo lavet om her i Blogger. Gad vide om det er til det bedre.
Men nu til det, det hele drejer dig om på Pillowcaze (og det er jo ikke kun frugtposer det hele, hvilket man ellers godt kunne fristes til at tro) PUDER !
Det var da bare fedt at få lov at sy en pude i lyserøde tøsefarver. Mystisk egentligt, at Rosa stadig ikke har fået nogen candyfloss-pude. Det kommer nok. Har en fin idé i tankerne. Men altså. Lara i Odense skal have denne her i fødselsdagsgave. Hun har det fedeste gule PIP-tapet så jeg kunne ikke dy mig for at krydre det lyserøde med stærk gul.
Bagsiden er et IKEA viskestykke. Prøv at spørge om jeg blev skuffet; købte en 2-pak hvor man tydeligt kunne se den fine broderede korsstingsbort, men det var kun på det ene viskestykke. Den anden havde bare en lille bitte en. øv. ned i skuffen til de andre med den.
Fyldet snød mig desværre også denne gang. Var i IKEA for at købe de puder jeg plejer at bruge til fyld, købte 2 og fik et chok da jeg opdagede at selv hovedpuderne har konverteret til danske mål. Rod, siger jeg. Jeg skal lige finde ud af om det kan lade sig gøre at opdrive nogle af de "gamle".
Så nu er der fine puder på vej til et par piger i Odense.
Slut for nu. Vender nok tilbage snart, skal nemlig have besøg af Karen Klarbæk til hækle-workshop på onsdag. Nu håber jeg snart jeg kan lære de tricks der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar