7. august 2011

Med ungerne på shopping

Jeg skulle lige en tur til staden for at supplere med lidt orange stof til mit nyeste projekt. Stof-indkøbsmæssigt gik det naturligvis galt, og der røg væsentlig mere i kurven end planlagt. Men det kommer vel næppe bag på nogen. Men det må I se efterhånden som jeg får syet af det. Men jeg havde Rosa og Jonas med og havde lovet dem både tur til Tiger og søstrene Grenes. Jeg var ikke særlig svær at overtale. Men det var sjovt at lade dem få lov til at købe lidt hver især, og dejligt med butikker hvor det er så billigt at man ikke skal sige Nej ret mange gange når børnene spø'r.
Jeg fik suppleret min Kokeshi-samling med et lille smykkeskrin og en kuglepen fra Tiger. Servietterne er en gave fra en veninde.
Lidt nyt til væggene blev det også til. Jeg er helt solgt til dette Babushka-billede fra søstrene. Wall-stickers fra Tiger, men jeg er lidt nervøs for at de laver blivende skade på væggen når de engang skal fjernes.

1 kommentar: