2. juli 2010

I Legoland-land !

Jeg er vild med Legoland. Min ældste søn er vild med Lego. Vi var der i onsdags, en dejlig dag med hele svigermekanikken. Jeg synes det er fantastisk hvad de kan få bygget af de klodser, og selv om det faktisk er MEGA-kommercielt så elsker vi at komme derned. Børnene morer sig i hvert fald og de voksne hygger sig. Jeg har det med at "adoptere" ungernes yndlingstemaer, hvis man kan kalde det det. F.eks. er jeg helt pjattet med de husholdningsting man kan købe fra Lego. Jeg kunne da ikke stå for disse 2 gule fyre som er salt og peber bøsser.
Jeg har selvfølgelig også købt kageforme udformet som legoklodser, og var tæt på at købe dem til isterninger også. Madkassen kender de fleste, den er flot, men ungerne kan ikke selv åbne den.
Jeg kan ikke forstå man ikke kan købe sengetøj og tapet f.eks. med legoklodser. Forestil jer en stor fotostat på et børneværelse med legolandskaber o.lign. Man kunne da lave bløde skumgummi klodser som sengepuder, gulvpuder osv.... Jeg tror jeg kunne blive en glimrende produktudvikler hos LEGO.... synd de ikke synes det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar