26. december 2010

Julegave #2 - varmepuder

4 varmepuder med hvedekerner blev sendt afsted i julepakkerne og vel modtaget. Idéen med varmepuderne florerer jo rundt omkring og er ikke jo min egen. Jeg havde tænkt mig at pynte dem mere med bånd og sager og fine applikationer, men tiden blev lidt for knap til sidst. Men til forbrugerservice kan jeg fortælle at jeg fandt 15 kg hvedekerner til en 50,-er hos Land&Fritid. Den delte jeg med en og havde stadig nok til 7 puder. Risengryn skulle også være gode til formålet, og sprede en dejlig duft tillige. Men de er også væsentlig dyrere. Boghvede skaller ville jeg helst have haft, men de er endnu dyrere. Men nok også lidt bedre.

ca 1,2 kg fordelt i 6 rum i puden. (ca 40x20 cm) 2 min. i microovnen og så er der varme på længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar